miércoles, 20 de junio de 2012

Néboa


7 comentarios:

Ramon dijo...

Me encanta Juan.
Un saludo.

Rubén Prieto dijo...

increíble Juan. Creo que de tódalas fotos que che vin é a miña favorita :)

Juan dijo...

Alégrome de vos guste,Ramón e Rubén.
Un saúdo

menodiaz dijo...

Nalgún momento entre os temporales de choiva e os días de vento, aprendiches a comparitr o teu mundo co nóso, regalando imaxes.

E todos nos sentimos afortunados por iso.

Bicos.

juan dijo...

O afortunado sou eu por ter amigos como vuecencias,que me fan sentir a gusto con algunhas das fotos que fago,sin ser nada extraordinarias.
Bicos mil,Ana

Carmen dijo...

Qué hermosa foto, Juan. No sé de qué me extraño.. si siempre es así en tu blog...

He dejado algo para tí en el mío (Meiga Noite de Lúa). El link en concreto es:

http://meiganoitedelua.blogspot.com.es/p/menciones-y-premios.html

¡Biquiños!

Carmen

Juan dijo...

Gracias Carmen por tus visitas y por la deferencia que tienes conmigo.
Espero que todo vaya bien
Un beso